grloldskool say's

assalammualaikum and hi!
actually mmg x reti sngt tulis,tp suka nak cerita apa yang terjadi dalam life aku utk korang semua bace..so...juz enjoy ek!tqvm

Sunday, March 7, 2010

COmeBack!

lame betol tak kasi update my blog..lme pikir ape yg buat diri ni rse kurang dr biasa..rupenya aktiviti time muda mudi dah lame dilupakan..hehe..mungkin sbb sebok n skrg dah lebey kepada alam pekerjaan..ya...di alam pekerjaan dah aku kini!..dulu boley katakan hari2 aku mengenang naseb bila tak berjaya for first time interview...so sad..smpai rse sedih sngt mcm mana bley x dpt sedangkan result aku lebey baik dr org lain..mujurlah ader org2 tersayang yg paham ape yg berlaku dalam hidupku..ibu ayah..mama..adik2 n 'someone' n frens...thanks kerana memahami diri ini...
erm,bila difikirkan balik baru aku sedar cerita hidup ini lebey kepada kem motivasi yg pernah aku lalui time zaman sekolah form 3 dulu...trade mark time tu...EVERYTHING HAPPEN HAS A GOOD REASON!mungkin kini aku dah paham dan lebey memahami phrase ni...
dan kini korang mungkin tak percaya jika aku cakap sejak peristiwa hitam itu...alhamdulillah rezki yang datang melimpah ruah..aku ditawarkan menjadi lecturer di kolej matrikulasi pahang dan juga tawaran mengajar di MRSM Kota Kinabalu...ape pilihan aku n ape yg berlaku kini..rse nyer elok aku cite bl free pas ni...

No comments:

Post a Comment