grloldskool say's

assalammualaikum and hi!
actually mmg x reti sngt tulis,tp suka nak cerita apa yang terjadi dalam life aku utk korang semua bace..so...juz enjoy ek!tqvm

Monday, March 8, 2010

alahai mate...

ape kes ntah arini..mate cam xley nak bukak..tp stay kene gak bukak sbb keje kan rini..hehe..erm..smalam aku bosan giler..then msg la sorang member lame yg aku rse dh lme gak tak contact..hem agak surprise la bile die tiba2 ajak kuar..emm..ntah la...sejak kembali single ni,aku mlas tol nk kuar ngn mn2 laki sbb pada aku klo nak kuar tu biar betol2 nak jd teman kite..tp erm..mungkin aku patut tukar persepsi tu n cuba bergaul ngn kawan2 supaya bila rmai kawan,bnyk choice tuk kite pilih jd teman kite..so..tgk la..cuti nnti..klo de rezki jumpa la ey cik abg ooi!

No comments:

Post a Comment