grloldskool say's

assalammualaikum and hi!
actually mmg x reti sngt tulis,tp suka nak cerita apa yang terjadi dalam life aku utk korang semua bace..so...juz enjoy ek!tqvm

Wednesday, September 2, 2009

JPJ

alhamdulillah..akhirnya aku lulus jugak ujian jpj..walaupon dalam takut2 nak amik,takut lupa step ..tp dengan berkat doa dan solat hajat yg aku buat,akhirnya aku lulus juga ujian jpj..mcm x sangka..dlm family aku,aku sorang je amik sekali ujian..hehe mcm x caye pon ader sbb aku xder la yakin sngt boley buat,siap mati enjen lg time mula2 nak start ujian,mati enjin nak buat 3 penjuru,naik bukit terundur, bawa kete pon terkial2 lagi, tp alhamdulillah..lulus juga..

satu yang x boley lupe waktu tgk muke pak cik syuib,hehe gembira die bl tgk aku lulus dia siap suh bgtau kat fauzan ngn angah.."bgtau akak korang amik sekali je"..hehe depa orang pon cam tak caye aku ley lulus..ayah pon boley tak caye..adoi..seday tol..tau la aku tak terer tp nak wat camner,rezki aku kot lulus ..alhamdulillah.. hehe

hehe..yg x bley aku ingt time amik lesen tu..aku cam x caye bl owg JPJ tu x tukar bawak kete ngn aku.mula2 aku ingt dah die suruh berhenti mana2 dah bl aku tgh bawak.tp last2 sampai abes jugak aku bawak.yang paling kelakar bila dia cakap.."sentimental betul awk bawak"..hahaha kau nak tergelak giler time tu, tp aku senyap je la..takot kang die marah plak kalo aku gelak kat die...hehe

well pape pon,yang paling penting kita jangan tunjuk terer sangat bl bawak kete and bace2 la doa supaya org suka kat kite n x kasi susah2 bl tgh kasi ujian kat kita..K!

No comments:

Post a Comment